HTML Image as link
Qries

3 rychlé tipy, jak zastavit přibývání na váze ze sacharidů

3 rychlé tipy pro vás 

Jak můžete zastavit přibývání na váze ze sacharidů. Klíčem k hubnutí není jíst méně, ale spíše to, co si dáte na talíř. Rafinované sacharidy, jako je cukr a chléb, rychle zvýší hladinu cukru v krvi a způsobí aktivaci inzulínu. To způsobuje ukládání tuků pro budoucí použití jako paliva!

Naštěstí existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste tomu zabránili.

1 – Jezte více vlákniny

Vláknina pomáhá zpomalit vstřebávání sacharidů v těle, což zabraňuje prudkému zvýšení hladiny cukru v krvi.

Jezte hodně zelené a listové zeleniny, abyste zvýšili příjem vlákniny.

To vám pomůže přestat toužit po sacharidech.

2 – Náhrada ztracených živin

Cukr a sacharidy vyčerpávají vaše tělo z některých klíčových živin, jako jsou např. draslík, zinek a hořčík.

Konzumace potravin bohatých na tyto mikroživiny pomůže vyrovnat škody způsobené cukrem a sacharidy.. Toto poškození způsobuje chuť na jídlo, zejména na sacharidy.

Pokud jíte kvalitní potraviny se slušnou množství živin začnete získávat kontrolu nad chutěmi.

Přemýšlejte výživné potraviny, jako je domácí kuřecí polévka. na porazit cykly touhy po sacharidech

Vyhněte se zpracovaným potravinám, jak je to jen možné

3 – Přidejte skořici do jídla

Skořice pomáhá tělu efektivněji využívat inzulín a zpomaluje rychlost vstřebávání sacharidů. To má za následek celkově stabilnější hladinu cukru v krvi.

Můžete přidat skořici do jídla nebo si ji dokonce protřepat do ranní kávy.. Je to lahodný doplněk, zejména v období kolem svátečního konce roku.

Tak tady to máte!

Dodržováním těchto 3 jednoduchých rad pomůžete svému tělu lépe zacházet se sacharidy a zabráníte tak chuti na sacharidy a dalšímu přibírání na váze.

Výživa vašeho těla vám pomůže jít správným směrem k úspěšnému hubnutí. I po 40!

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU, s kterou v Česku zhubly tisíce lidí!
☑️ Nejoblíbenější dieta za Akční cenu! VÍCE INFORMACÍ