HTML Image as link
Qries

Je možné se zaměřit na břišní tuk? Většina lidí si klade stejnou otázku, protože má v hlavě špatnou představu o hubnutí.

Dovolte mi, abych vám objasnil jednu věc ohledně výše uvedené otázky, kterou nemůžete zaměřit na konkrétní oblast, pokud jde o hubnutí. Pokud se obáváte, že ztratíte žaludeční tuk za 10 dní, pak ano, může to být možné pomocí některých jednoduchých kroků.

Existuje spousta věcí, které můžete zkusit snížit břišní tuk za 10 dní, a mnoho lidí to dělá již mnoho let. Ztráta břišního tuku může být vaší největší výzvou, protože získání štíhlého břicha nebo snížení břišního tuku trvá dlouho.

Někdy s pomocí správného břišního dietního plánu a břišního cvičení můžete dosáhnout výsledku za několik dní (snížit břišní tuk za 10 dní), ale někdy trvá nějakou dobu, než se břišní tuk sníží. Vše závisí na vašem dietním plánu a cvičení.

V tomto článku se vám pokusím vysvětlit všechny metody, které můžete vyzkoušet po dobu deseti dnů a vidět výsledek rychle. Ale musíte mi slíbit jednu věc, že se chystáte vyzkoušet všechny tyto věci po dobu 10 řádných dnů.

Co způsobuje břišní tuk?

Jak ztratit břišní tuk

Obezita může být hlavním důvodem, proč máte tuk kolem břicha. Všimli jste si někdy tuku kolem břicha? Je to způsobeno obezitou, která shromažďuje veškerý tuk kolem vašeho břicha.

Někdy se skvělé cvičení a nejlepší strava může také zpomalit proces hubnutí, protože se soustředíte pouze na jednu část. Při hubnutí se nemůžete zaměřit pouze na jednu oblast.

Další Důvod pro břišní tuk ipatří chronický stres, který může být nebezpečný, protože zpomaluje proces imunitního systému. Chronický stres také způsobuje tloustnutí; zejména se to stává u žen.

Různé studie ukazují, že příčinou vzniku břišního tuku může být i chronický zánět, který může být s postupem času stále nebezpečnější.

Pokud chcete začít bojovat s břišním tukem, měli byste se pokusit vypořádat se stresem, protože je to nejlepší způsob, jak můžete překonat různé problémy související s přibýváním na váze, jako je obezita.

Jak ztratit břišní tuk za 10 dní

Příčiny břišního tuku

Zde je kompletní průvodce, který můžete použít ke ztrátě břišního tuku za 10 dní. Slibuji, že pokud budete postupovat podle těchto kroků, uvidíte výsledek za 10 dní. Vysvětlím vám některé věci, kterým se musíte během těchto deseti dnů vyhnout.

Tyto 10 dny břišní tuk rutina je směs stravy a cvičení, takže se ujistěte, že jste připraveni dodržovat tento plán. Musíte být dostatečně odhodlaní, abyste tento proces zahájili.

DEN 1

Brzy ráno: Sklenice citronové vody, několik mandlí.

Snídaně: 2 bílky s jedním hnědým chlebem.

Svačina: Mísa ovocného salátu

Oběd: Hnědá rýže, malá miska paprikového salátu.

Svačina: 1 zázvorový čaj s jednou pšeničnou sušenkou.

Večeře: 1 zelená polévka, půl mísy salátu.

Cvičení: Začněte lehkým cvičením, první den se můžete pokusit o 30minutovou procházku.

„Přidávejte do svého jídelníčku stále více bílkovin; k večeři můžete místo zelené polévky zkusit rybu.“

DEN 2

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody, několik ořechů.

Snídaně: Proteinové palačinky a šálek zeleného čaje.

Svačina: Hrst ořechů.

Oběd: 1 roti s vařenou zeleninou.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje a rozmixované bobule.

Večeře: Kuřecí maso Tex Mix s vařenou zeleninou.

Cvičení: Přidejte 30 minut chůze se dvěma sériemi dřepů po deseti opakováních, 1 sérii sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček.

„Pijte hodně vody, protože pomáhá zmenšit žaludek a zrychluje váš metabolismus.“

DEN 3

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody.

Snídaně: Berry Pot s jedním šálkem zeleného čaje.

Svačina: Jedno ovoce dle vlastního výběru.

Oběd: Grilované kuře s jednou miskou salátu.

Občerstvení: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: Jedna miska hnědé rýže se salátem.

Cvičení: Dvě série dřepů po deseti opakováních, jedna série sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček.

„K obědu nebo večeři přidejte grilované kuřecí maso, protože je plné bílkovin.“

DEN 4

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody.

Snídaně: Miska ovesné kaše

Svačina: Jedno ovoce dle vlastního výběru. Můžete jíst avokádo.

Oběd: Sluneční salát s mrkví a hummusem.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje, jeden střední banán, 1 lžíce arašídového másla.

Večeře: Plněné papriky s jedním hrnkem hnědé rýže.

Cvičení: 3 série dřepů po deseti opakováních, 1 série sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček.

„Snažte se jíst více zeleniny v době oběda ve srovnání s večeří, protože trávení zeleniny trvá delší dobu.“

DEN 5

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody.

Snídaně: 1 vejce natvrdo s jedním krajícem hnědého chleba a jednou sklenicí džusu.

Svačina: Hrst ořechů.

Oběd: Jedna miska hnědé rýže, jeden kousek grilovaného kuřete.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: Zdravé kuře s 1 šálkem brokolice vařené v páře.

Cvičení: 3 série dřepů po deseti opakováních, 1 série sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček, 1 série prkna s výdrží 20-30 s.

„Brokolice je nejlepší pro hubnutí, zejména se zaměřují na břišní tuk a pomáhají rychle snížit váhu z žaludku.“

DEN 6

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody.

Snídaně: a ½ kelímku netučného řeckého jogurtu.

Svačina: Jedno ovoce podle vlastního výběru a ořechy. Pokud chcete, můžete si také připravit smoothie.

Oběd: 1 Roti s vařenou zeleninou a miska okurkového salátu.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: 1 mísa kuřecí polévky.

Cvičení: Odpočinek. Pokud chcete, můžete se 30 minut procházet.

„Ujistěte se, že zeleninu vaříte na olivovém oleji, protože nejlépe snižuje břišní tuk a je také nejlepší pro pacienty s cukrovkou.“

DEN 7

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody. Můžete také zkusit pít teplou vodu jako alternativu.

Snídaně: a ½ šálku netučného řeckého jogurtu, jedno vařené vejce, 1 šálek zeleného čaje nebo čaje bez cukru.

Svačinka: Snídaně, která se skládá ze dvou částí, z nichž každá je připravena z čerstvého mléka a mléčných výrobků: Jedno ovoce dle vlastního výběru, můžete zkusit avokádo.

Oběd: Jedna miska květákového salátu s jednou miskou hnědé rýže.

Svačina: 1 šálek zelený čaj.

Večeře: Jako cheat day si můžete dát jakékoli oblíbené jídlo.

Cvičení: Odpočinek. Pokud chcete, můžete se 30 minut procházet.

„Cheat Days“ jsou nejlepší, protože pomáhají zrychlit metabolismus a také. aby vaše hubnutí zpracovávat tuky. Jen dbejte na to, abyste během cheat day nejedli více než jedno jídlo. Jedno jídlo si můžete dát během oběda nebo večeře.“

DEN 8

Časné ráno: Sklenice teplé vody nebo citronové vody.

Snídaně: 1 sklenice smoothie, jeden hnědý chléb s jednou lžičkou arašídového másla.

Svačina: 1 ovoce podle vlastního výběru s ořechy.

Oběd: 1 grilované kuře s fazolemi.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: Pečené jehněčí s jednou mísou salátu.

Cvičení: Tři série dřepů po deseti opakováních, tři série sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček, dvě série jumping jack po deseti opakováních, dvě série prkna s výdrží 20-30 s.

„Nejlepší jsou pečená jehněčí, protože obsahují omega-3 a patří ke zdravé výživě. Pokud nemůžete jíst pečená jehněčí k večeři, můžete si je dát i k obědu.“

DEN 9

Brzy ráno: Sklenice teplé citronové vody. Můžete také zkusit pít teplou vodu jako alternativu.

Snídaně: Míchaná vejce a losos

Svačina: Sladké bramborové lupínky.

Oběd: Kuřecí kari s květákovou rýží.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: Hovězí steak s dušenou zeleninou.

Cvičení: Tři série dřepů po deseti opakováních, tři série sklapovaček po deseti opakováních, deset opakování bočních sklapovaček, dvě série jumping jack po deseti opakováních, dvě série prkna s výdrží 20-30 s.

„Hovězí steaky mohou být nejlepší pro ztrátu břišního tuku za 10 dní, ale pokud je nechcete mít ve večeři, můžete je nahradit také kuřecím steakem.“ Snažte se přidat do svého jídelníčku více bílkovin, aby byl jako plán zdravé výživy.“

DEN 10

Časné ráno: Smoothie bude nejlepší, pokud vás nebaví pít teplou vodu.

Snídaně: Míchaná vejce s jedním šálkem kávy.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje s borůvkami.

Oběd: Grilované kuře se sýrem a salátem.

Svačina: 1 šálek zeleného čaje.

Večeře: Kuřecí Fajitas s pastinákovými hranolky.

Cvičení: Tři série dřepů po deseti opakováních, tři série sklapovaček po deseti opakováních, 20 opakování bočních sklapovaček, tři série jumping jacků po deseti opakováních, zkuste přidat také 10 minut švihadla.

„Někteří lidé mají představu, že dřepy nepomáhají ztratit břišní tuk jeho špatné dřepy se zaměřují na celé tělo a urychlují proces hubnutí. Proto většina trenérů v posilovnách přidává dřepy, aby zhubli.“

Nákupní seznam pro 10denní dietní plán na ztrátu břišního tuku

ztratit břišní tuk za 10 dní

Tato část obsahuje seznam potravin, které si musíte koupit, než začnete ztrácet břišní tuk za 10 dní. Tento seznam zahrnuje ovoce, občerstvení, maso, drůbež a mnoho dalšího.

Pokud chcete získat ploché břicho za 10 dní doma, musíte zahájit správný stravovací plán. Bez provedení správného stravovacího plánu nemůžete být schopni zahájit proces.

Tyto potraviny vám nejen pomohou ztratit břišní tuk, ale také vás učiní aktivními a fit.. Uvedla jsem pro vás dietní plán, ale pokud chcete tyto potraviny nahradit níže uvedenými, můžete tak učinit.

Vejce: Slepice, husa

Drůbež: Kuře, kachna, krůta

Maso: Jehněčí, Hovězí maso, vepřové maso

Ryby: Losos, sleď, okoun mořský, Krab, chobotnice, sardinky, Krevety, treska tmavá, treska jednoskvrnná, platýs velký, pstruh, tuňák

Zelenina: Květák, Celer, Celerová nať, Makadamové ořechy, pekanové ořechy, pistácie, Brokolice Chřest, Mrkev, Zelí, Pastinák, Papriky, Ředkvičky, Špenát, Sladké brambory, Řeřicha

Ovoce: Citron, limetka, avokádo, ostružiny, Borůvky, maliny, jahody Rajčata, meloun, jablka, broskve

Tuky: Olivový olej, Kokosový olej, Avokádový olej, makadamiový olej

Boj proti břišnímu tuku pomocí cvičení

Zbavit se břišního tuku může být někdy náročné, protože při hubnutí se nemůžete zaměřit pouze na jednu část. Když poprvé zahájíte proces cvičení, začnete pociťovat určité změny ve svém těle, ale po nějaké době se tyto změny zastaví.

Nejlepší věc, kterou můžete během tohoto procesu udělat, je zůstat pozitivní a držet se plánu, který jste si vytvořili na deset dní. Můžete vyzkoušet také různá aerobní cvičení a posilovací tréninky.

Zde je několik jednoduchých cvičení, které můžete vyzkoušet, abyste snížili břišní tuk za 10 dní. Tyto cviky můžete také použít ke ztrátě pivních střev za 10 dní.

Křupání

Křupání můžete začít pěti opakováními v první den nebo 10 opakováními, když den začne procházet; můžete přidat další opakování ve své rutině. Křupání je jednoduché a je velmi užitečné i pro břišní tuk.

Prkno

Prkno je nejlepší, protože se zaměřuje na břišní tuk. Prkno je také jedinečné, protože se jedná o izometrické cvičení. V prkně vydržíte 20-30 sekund.

První den můžete provést jednu sadu prkna tím, že ji držíte po dobu 20 sekund, ale když dny ubíhají, musíte přidávat další sady.

  1. HIIT sprinty

Pokud chcete rychle snížit břišní tuk, pak je HIIT sprint tou správnou cestou. Provádění tohoto cvičení vám pomůže snížit váhu a můžete rychle dosáhnout dokonalých výsledků.

Jogging rychlostí 6 mph je nejlepší způsob, jak snížit nežádoucí tuk z břicha, a to je důvod, proč většina lidí dává přednost tomuto cvičení.

Různé studie také ukazují, že běhání rychlostí 6 mph může pomoci zlepšit váš metabolismus a pomáhá zvýšit pohyblivost vašeho těla.

Je to také nejlepší způsob trávení potravy. Pokud tedy chcete snížit váhu z břicha, považujte sprinty HIIT za zásadní faktor.

Zde je postup, který můžete dodržovat při běhání.

  • Běhejte asi 20 sekund vysokou rychlostí.
  • Jakmile to uděláte, chvíli počkejte a znovu běžte 20 sekund.
  • Tímto způsobem můžete zlepšit svůj metabolismus. Ujistěte se, že tento postup opakujete 3-4krát denně, abyste snížili množství břišního tuku.
  • Tento proces můžete opakovat 20 minut, pokud jste odborník, a pro začátečníky by stačilo 10 minut.
  1. Cyklistické sklapovačky

Je to jeden z nejlepší cvičení pokud chcete rychle ztratit břišní tuk. V případě, že se cítíte méně aktivní, pak jsou pro vás ideální sklapovačky na kole. Pomocí tohoto cvičení můžete snadno zhubnout a můžete také redukovat břišní tuk.

Ačkoli toto cvičení vyžaduje velkou výdrž, jakmile s ním začnete, můžete snadno ztratit velké množství tuku.

Pokud jste začátečník, pak můžete začít s 10 opakováními, ale jakmile jste začali s procesem, pak můžete snadno zhubnout. Ujistěte se, že víte, jak provádět sklapovačky na kole.

Zpočátku budete v těle cítit bolest, ale jakmile jste proces zahájili, můžete snadno začít hubnout.

  1. Třepetavé kopy

Tyto kopy jsou nejlepší pro redukci břišního tuku a pomáhají zlepšit metabolismus. O tomto cvičení se mluví již mnoho let a zkouší ho i mnoho odborníků. Pokud chcete dosáhnout rychlých výsledků, pak pro vás mohou být nejlepší volbou flutterové kopy.

Provádění tohoto cvičení vám nejen pomůže zlepšit metabolismus, ale také vám pomůže poskytnout úžasné výhody, jako např:

  • Kontrola hladiny cholesterolu.
  • Zlepšit krevní oběh
  • Zvyšte svůj metabolismus
  • Pomáhá zlepšit trávení

Ujistěte se, že každý den provedete 10-20 opakování, abyste získali více výhod. Pohybujte nohama nahoru a dolů v rychlém sledu, abyste dosáhli rychlých výsledků.

  1. Vkládání a vykládání nohou

Toto cvičení je nejlepší na břišní tuk a pomáhá také zlepšit trávení. Břišní tuk, známý také jako cévní tuk, může být pro vaše tělo těžký, takže pokud ho potřebujete snížit, pak Leg In And Out může být pro vás nejlepším cvičením.

Toto cvičení můžete efektivně provádět a můžete získat rychlé výsledky v žádném okamžiku. Doporučuji vám, abyste pro lepší výsledky prováděli alespoň 2 krát denně.

Další cvičení

Můžete vyzkoušet další cvičení, která vám také pomohou ztratit břišní tuk. Mezi tyto cviky patří:

Závěrečná slova

Jak ztratit břišní tuk za 10 dní? Jsem si jistý, že jste dostali všechny možné odpovědi na tuto otázku. Ztráta břišního tuku může být pro některé lidi noční můrou, ale není to obtížné, pokud dodržujete určitý dietní plán.

Pokud máte stále otázky, můžete je komentovat níže nebo nás kontaktovat, abychom vás mohli lépe vést.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU, s kterou v Česku zhubly tisíce lidí!
Source link

☑️ Nejoblíbenější dieta za Akční cenu! VÍCE INFORMACÍ