HTML Image as link
Qries

Běh do schodů je neuvěřitelně účinný způsob, jak spálit kalorie a zvýšit hladinu testosteronu. S tímto rychlým anaerobním cvičením můžete dosáhnout hodně. Co znamená anaerobní? No, na to je poměrně jednoduchá odpověď.

Anaerobní tréninky jsou kratší a intenzivnější než aerobní tréninky. Činnosti jako běh do schodů, skokové dřepy, větrné sprinty a non-stop kalistenika jsou všechny formy anaerobního cvičení. Tělo je nuceno reagovat na tyto vyčerpávající podmínky a svaly v důsledku toho vyvinou větší sílu a vytrvalost.

Běh do schodů a další anaerobní aktivity mají mnoho výhod. Při těchto intenzivních cvičeních spálíte kalorie mnohem rychleji než při pomalém běhání. Proč ztrácet spoustu času jednoduchým cvičením, když můžete spalovat sacharidy vysokou rychlostí v krátkém čase? Krátké skoky silné námahy mohou opravdu hodně přidat k vaší cvičební rutině. Vaše tělo také prochází řadou chemických reakcí, když je zatlačeno na limit. Adrenalin se prodlouží vaším systémem a hladina testosteronu a růstového hormonu se zvýší přes střechu.

Běh do schodů je snadný způsob, jak získat všechny tyto výhody anaerobního cvičení. Vše, co potřebujete, je schodiště, abyste mohli začít. V ideálním případě budete mít přístup ke schodům na veřejném stadionu nebo v tělocvičně. Můžete také použít schodiště ve vašem bytovém domě nebo ve veřejném parku. I jen pár schodů může stačit k dobrému tréninku.

Před běháním po schodech se nezapomeňte protáhnout. Zahřejte se lehkým běháním, aby se vám rozproudila krev. Protáhněte všechny svaly na nohou a trupu. Než začnete, měla by být vaše lýtka, hamstringy, kvadricepsy, hýždě a horní část těla uvolněná.

V závislosti na vaší kondici můžete být schopni dělat různá množství cvičení. Jakmile budete připraveni, sprintujte po schodech až nahoru. Nebudete dělat žádné přestávky, protože se jedná o intenzivní intervalový trénink. Po dosažení vrcholu se rychle projděte nebo zaběhejte zpět dolů na dno. Zhluboka se nadechněte a znovu se rozběhněte.

Při běhu po schodech je důležité vydat ze sebe vše, co máte. Běh větrných sprintů, jako jsou tyto, znamená, že byste měli být na konci každého setu nafouknutí. Nebojte se, pokud vám to bude zpočátku připadat těžké. Toto je velmi těžké cvičení, ale výsledky budou velmi obohacující. Během několika týdnů zhubnete, vybudujete svaly a zvýšíte hladinu hormonů.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU, s kterou v Česku zhubly tisíce lidí!
☑️ Nejoblíbenější dieta za Akční cenu! VÍCE INFORMACÍ