HTML Image as link
Qries

Potřebuji více spánku? Podle statistiky, asi polovina všech Američanů přiznává, že se po celý den cítí unavení. Přesto více než 35 % dospělých uvádí, že mají méně než doporučených sedm hodin nerušeného spánku za noc.

Výsledek?

Vyčerpání, neschopnost soustředit se a náladovost. Ale cítit se naštvaný je ta nejmenší z našich starostí, když nemáme dostatek spánku. Bohužel nedostatek spánku může také zhoršit nerovnováhu v produkci hormonů, což má za následek nízký testosteron (nízké T) příznaky.

Příčiny, proč muži nemají dostatek spánku, se pohybují od stresu v práci, úzkosti doma, nedostatku pohybu, přílišné konzumaci kofeinu a nízké T. To je pravda! Nízké T může u mužů způsobit nedostatek spánku, zatímco nedostatek spánku může vést k hormonální nerovnováze.

Jaké jsou tedy možnosti mužů?

Prvním krokem je identifikace základních problémů, které způsobují, že ztrácíte spánek. V EveresT Men’s Health nabízíme komplexní lékařské prohlídky které nám umožňují vyšetřit vaše současné hormonální a jiné laboratorní nedostatky. Výsledky nám umožňují vytvořit personalizovaný zdravotní program, který řeší hlavní příčinu vaší spánkové deprivace, abyste ji mohli proaktivně léčit.

Naše služby zahrnují, ale nejsou omezeny na:

Nejlepší vitamíny na spaní pro muže

Muži se nás často ptají, které vitamíny pomáhají s hlubokým spánkem. Melatonin je pravděpodobně ten, který znáte, ale možná nevíte, co dělá.

Náš mozek produkuje melatonin pravidelně v reakci na tmu. Upozorňuje vaše tělo, že je čas jít spát. Představte si to jako vnitřní hodiny, které se v noci stahují. Když však streamujeme videa, čteme na svých chytrých telefonech nebo se před spaním vystavujeme specifickému osvětlení domácnosti, narušujeme produkci melatoninu, takže je těžké usnout.

Proto je nezbytné vyhnout se tomuto chování před spaním, aby se váš melatonin uvolnil přirozeně. Přesto někteří muži zjistili, že užívání doplňků stravy s melatoninem pomáhá při regulaci jejich spánkových cyklů.

Jak rychle melatonin působí?

I když je každý člověk jiný a na vitamíny a doplňky bude reagovat individuálně, melatonin trvá v průměru až hodinu, než se stráví. Obvykle zůstává v těle 4 až 10 hodin.

Je důležité si pamatovat, že vaše tělo tento hormon přirozeně uvolňuje, takže užívání příliš velkého množství melatoninu jako doplňku stravy může narušit váš spánek a způsobit hormonální nerovnováhu. Proto setkání s a mužský zdravotní profesionál je nezbytné přezkoumat své současné cíle v oblasti zdraví a wellness a rozhodnout se pro správné dávkování melatoninu.

Náhražky melatoninu

Alternativy k melatoninu mohou zahrnovat:

  • L-theanin: L-theanin, který se nachází v čaji a specifických houbách, může pomoci regulovat určité chemické látky v mozku, které ovlivňují produkci melatoninu.

  • Glycin: Glycin je aminokyselina, která může zlepšit REM spánek a snížit pocit únavy během denních hodin.

  • hořčík: hořčík je minerál, který podporuje nervové a svalové funkce. Může pomoci zvýšit relaxaci a snížit pocity úzkosti, které vám brání usnout.

Hledáte vitamíny, které vám pomohou spát

Nalezení nejlepšího režimu vitamínů a přírodních doplňků je osobní cesta, ale neměli byste jít sami. V EveresT nabízíme profesionální služby a poradenství na různé zdravotní problémy mužů.

Společně navrhneme vlastní program, který vám umožní zlepšit spánek, zvýšit energii během dne a zůstat soustředěný.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU, s kterou v Česku zhubly tisíce lidí!
☑️ Nejoblíbenější dieta za Akční cenu! VÍCE INFORMACÍ