HTML Image as link
Qries
Spalují prkna tuk?

Prkna pomáhají zpevnit jádro, celkově spalovat tuk a také pomáhají korigovat držení těla. Zlepšuje stabilitu a snižuje riziko zranění.

Prkno je extrémně efektivní izometrické cvičení který spálí dvě až pět kalorií za minutu v závislosti na tělesné hmotnosti. Izometrické cvičení znamená kontrakci určité skupiny svalů ve statické poloze.

Prkna jsou izometrické cvičení, které zapojí všechny vaše svaly. Držení pozice prkna zapojí všechny vaše svaly, od břišních a šikmých svalů až po hýžďové svaly a ramena. Čím déle vydržíte v pozici, aniž byste obětovali své držení těla, tím lépe. Zpočátku je obtížné udržet pózu déle než 30 sekund. Počet můžete postupně zvyšovat.

To, co prknům chybí při spalování kalorií, více než vynahrazují tím, že tonizují a posilují vaše jádro, oblast vašeho těla, která zahrnuje vaše:

  • Břišní svaly
  • Dolní část zad, hýžďové svaly, pánev, boky a membrána
  • Prkna procvičují svaly na rukou a nohou.

Většina lidí, zejména těch, kteří tráví většinu dne sezením u počítače, má problém s a vypouklý žaludek.

Příčinou je fyzická nečinnost viscerální tuk hromadit se v břiše, což zvyšuje riziko srdečních onemocnění a dalších metabolických syndromů. Zatímco mnoho cviků může pomoci zaměřit se na svaly v této oblasti, kliky a prkna jsou vždy na prvním místě.

Kliky jsou oblíbeným cvičením, které je podobné sedy-lehy. Pouze je jednodušší na provedení a zvládne to i začátečník. Toto základní cvičení se zaměřuje na přímý břišní sval a šikmé, což jsou svaly po stranách vašeho břicha. Toto je jedno z nejlepších cvičení pro cílení konkrétně na vaši střední část.

Toto cvičení vám může pomoci ohnout ramena, pokud ho budete provádět pravidelně. Cvičení zaměřené na jádro přináší tělu stabilitu.

 

Prkna jsou izometrické cvičení, které zapojí všechny vaše svaly. Držení pozice prkna zapojí všechny vaše svaly, od břišních a šikmých svalů až po hýžďové svaly a ramena. Čím déle vydržíte v pozici, aniž byste obětovali své držení těla, tím lépe. Zpočátku je obtížné udržet pózu déle než 30 sekund. Poté můžete počet postupně zvyšovat.

Prkna pomáhají zpevnit jádro, celkově spalovat tuky a korigovat držení těla. Zvyšuje stabilitu a snižuje riziko zranění.

Tato dvě cvičení se od sebe velmi liší a poskytují velmi odlišné zdravotní přínosy.

Oba působí na vaše břišní svaly a pomáhají vám zhubnout, ale prkna fungují na ostatní svaly stejně jako na břišní svaly, zatímco kliky fungují pouze na břišní svaly. Podle roku 2013 studie, prkno s dosahem ruky cílí o 20 % více na přímý břišní sval než na křupnutí. (Zdroj)

Ve srovnání s kliky zvyšuje plank se zvednutím kolena na opačnou stranu hrudníku aktivaci přímého břišního svalu o 30 % a aktivaci šikmého břicha o 20 %.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU

Takže prkno je v tomto případě jasným vítězem.

Protože je ale plank složitější cvik než kliky, je riziko zranění vyšší.

Počet kalorií, které při plankingu spálíte, je určen několika faktory. Tělesná hmotnost, rychlost metabolismua poměr svalů k tuku je několik příkladů.

Čím více opakování uděláte, tím více kalorií spálíte. Pokud máte vysoký poměr svalů a tuku, spálíte více kalorií během odpočinkových období mezi opakováními planku.

Hmotnost Spálené kalorie
110 liber 2 kalorie za minutu
150 liber 3 až 4 kalorie za minutu
175 liber nebo více 4 až 5 kalorií za minutu

Plank je výborným doplňkem komplexního cvičebního programu, který by měl zahrnovat i kardio aktivity. Kardiovaskulární cvičení obvykle spálí více kalorií než silový trénink.

Vyberte si aktivity, které vás budou bavit, abyste se jich i nadále účastnili. Mezi věci, které můžete vyzkoušet, jsou:

Běh, silová chůze, plavání, vodní aerobik, zumbacyklistika, veslováníběh na lyžích, skákání přes švihadlo a kickbox jsou všechny možnosti.

Pouze cvičení vám nepomůže efektivně zhubnout. Chcete-li zhubnout, musíte také jíst zdravou a dobře vyváženou stravu. Snižte svůj stres a dopřejte si dostatek spánku. Vyberte si cvičební rutinu nebo dietu, která slibuje rychlé výsledky.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU

Plank je vynikající cvik na posílení břicha. U většiny lidí spálí dvě až pět kalorií za minutu.

Prkna budují svalovou hmotu a zrychlují metabolismus, což pomáhá udržovat vyšší úroveň spalování kalorií během odpočinku. Jsou vynikajícím doplňkem všestranného cvičebního režimu, který zahrnuje kardio cvičení.

TIP: Podívejte se na NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIETU, s kterou v Česku zhubly tisíce lidí!
☑️ Nejoblíbenější dieta za Akční cenu! VÍCE INFORMACÍ